ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με τους τρόπους που αναφέρονται παρακάτω και τοκόστος επιβαρύνει τον πελάτη.

Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει υπαναχώρηση εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας αλλά οφείλει να έχει ενημερώσει το eshop εγγράφως για την άσκηση του δικαιώματος του. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση, να είναι αχρησιμοποίητο, να μην έχει καταστραφεί, να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Εάν το προϊόν είναι υγιές και έχει δηλωθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης ο πελάτης μπορεί να κάνει είτε νέα αγορά ισόποσης αξίας είτε να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων του. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έγινε επιστροφή στο eshop. Και στις 2 περιπτώσεις δεν γίνεται επιστροφή μεταφορικών εξόδων. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το eshop για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Aν το προϊόν έχει πωληθεί με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το δώρο. Η επιστροφή πραγματοποιείται υπ’ ευθύνη του πελάτη.

Λάθος εκτέλεση παραγγελίας:

Σε περίπτωση που αποσταλεί λάθος προϊόν γίνεται επιστροφή του προϊόντος και ο πελάτης μπορεί να ζητήσει είτε επιστροφή της αξίας του είτε αποστολή εκ νέου του προϊόντος. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση,να είναι αχρησιμοποίητο, να μην έχει καταστραφεί, να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του και συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Σε περίπτωση που από λάθος δεν αποσταλεί κάποιο προϊόν θα επιστρέφεται το αντίτιμο της αξίας του εντός 10 ημερολογιακών ημερών. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος αποστολής δεν επιβαρύνει τον πελάτη.

Επιστροφή στο κατάστημα

Τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το eshop μπορούν να γίνουν επιστροφή και στο κατάστημά μας κατόπιν ραντεβού και πάντα με την απόδειξη αγοράς και σε διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση,να είναι αχρησιμοποίητο, να μην έχει καταστραφεί, να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία του και συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Δεν γίνεται επιστροφή μεταφορικών εξόδων που τυχόν πληρώθηκαν κατά την αρχική παραγγελία.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε

  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με τα κατοικίδια.

  • προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.

  • Προϊόντα διατήρησης σε ψύξη.